Sunday, April 20, 2014

CAMAR LAUT RESORT

Camar Laut Resort, Bagan Lalang Sepang...tempat aku berkursus 16 hingga 18 April 2014 yang lepas. Resort di bawah Lembaga Kemajuan Ikan Malaysia (LKIM) ini cantik tapi agak sunyi persekitarannya. Sesuai la bagi sesiapa yang nak sedikit privacy. Bagi aku memang bertepatan pihakn urusetia memilih Camar Laut sebagai tempat berkursus. Kursus yang aku pergi kali ni agak lain daripada kursus sebelumnya. Isu Perlembagaan Malaysia, Public Speaking dan Isu Semasa antara slot-slot yang ada dalam kursus ini. Paling menarik sekali satu slot daripada Prof  Madya Dr Ridhuan Tee Abdullah. Selalunya aku tengok kat tv je, hari tu live depan mata. Bagi aku, Dr Ridhuan Tee memang terbaik dari segi lontaran idea dan pandangan-pandangan bernas beliau. 2 jam bersama beliau rasa macam kejap je aku rasa.Walaupun selalu aku baca banyak kontroversi yang melanda Dr Ridhuan Tee, tapi bila diterangkan mengenai kontroversi-kontroversi tersebut, baru aku sedar bahawa tak semestinya buruk dalam setiap kontroversi yang berlaku.





Chalet Tenggiri A

Bilik aku

Dewan Kuliah




No comments:

Post a Comment