Wednesday, January 1, 2014

SELAMAT TAHUN BARU 2014!!



SELAMAT TAHUN BARU 2014

Alhamdulillah..dikurniakan olehNYA untuk terus bernafas serta melangkah ke tahun 2014 di bumi yang tercinta ini dengan keamanan dan kemakmuran yang tidak ternilai.

Untuk sambutan tahun baru kali ni, agak berbeza sambutannya.. Tahun ni aku tak bercadang untuk melihat bunga api mahupun countdown beramai-ramai. Lepas abis keja ( 31 Disember 2013) aku terus bergerak balik ke rumah mak abah di Felda Palong 8. Cuti tahun baru ni abiskan masa ngan mak abah pulak. Rindu nak borak-borak ngan mak n abah. Kebetulan akmal dan mimi pun cuti semester..Lama dah tak tolong mak berkebun..angkat pasu bunga..hu.hu

Rindu kat white house aku tuh..kat sinilah tempat aku dilahirkan, dibesarkan dan bersekolah sampailah aku umur 17 tahun..














cuma gambar rumah Felda yang lama lupa aku letak mana.hu.hu. 

No comments:

Post a Comment